(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم
(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

(یادامام وشهدا) زخم هایتان یادمان رفت و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

امام خمینی (ره)انقلاب ما متکی به معنویات و خداست و

امام خمینی (ره)

انقلاب ما متکی به معنویات و خداست و آنهایی که با ما موافقند کسانی هستند که با خط توحیدی موافقند. ما باید خط معنویتی را که برای آن انقلاب کردیم فراموش نکنیم؛ همان خط معنویتی که با تمام بی‌عرضگی‌هایی که در تبلیغ نمودیم، باز مردم دنیا متوجه انقلابمان شدند. و این خط معنویت است که زورگویان با آن مخالفند.

متوجه باشید که در هر جا زورمندان و دولتها با ما مخالف باشند، ملتها با ما موافقند. باید اساس را مردم و فکر مردم قرار داد و باید به فکر مردم بود، نه دولتها؛ زیرا مردم و توده‌ها با حق موافقند؛ چون زیر بار ستم بوده‌اند و نمی‌خواهند تحت سلطه امریکا و شوروی باشند.

1360/7/22

امام خمینی (رضوان الله علیه): اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامى و انقلابى خود عدول کند ووو

امام خمینی (رضوان الله علیه):

اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامى و انقلابى خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین- علیهم السلام- را با دستهاى خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بى‏فرهنگ به رسمیت بشناسند؛

در همان حدى که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف؛ آنها ولىّ و قیّم باشند ما جیره خوار و حافظ منافع آنها؛ نه یک ایران با هویت ایرانى- اسلامى؛ بلکه ایرانى که شناسنامه‏اش را امریکا و شوروى صادر کند؛ ایرانى که ارابه سیاست امریکا یا شوروى را بکشد و امروز همه مصیبت و عزاى امریکا و شوروى شرق و غرب در این است که نه تنها ملت ایران از تحت الحمایگى آنان خارج شده است، که دیگران را هم به خروج از سلطه جباران دعوت مى‏کند. کنترل و حذف سلاحهاى مخرّب از جهان اگر با حقیقت و صداقت همراه بود خواسته همه ملتهاست، ولى این نیز یک فریب قدیمى است.

صحیفه نور   ج‏۲۱  ص ۹۰ و ۹۱

ارزش انسان به بصیرت اوست

ارزش انسان به بصیرت اوست

انسان با روح انسان است، با بصیرت انسان است. ما همه با همه حیوانات شرکت داریم در اینکه گوش داریم، چشم داریم، پا داریم و ما دست داریم چه، اما این مناط و انسانیت نیست، آنی که انسان را از همه موجودات جدا می کند، از همه موجودات طبیعی جدا می کند، آن قلب انسان است، آن بصیرت انسان است.

شما بصیرت داشته باشید، انسانید. اگر بصیرت نداشته باشد، ابوجهل چشم داشت اما انسان نبود، بعضی از انبیا هم چشم نداشتند و نبی بودند. میزان در انسانیت معنویت انسان است.

صحیفه نور جلد ۸ صفحه ۳۴

امام خمینی(ره): ادعا می‌کنند که حضرت مسیح فرموده است؛

امام خمینی(ره): ادعا می‌کنند که حضرت مسیح فرموده است؛ اگر کسی به شما سیلی زد آن طرف صورتتان را بگیرید تا سیلی بزند. این دروغ‌ است، پیغمبر بزرگ خدا یک همچو حرف غیر صحیحی نخواهد زد

این عکس رو می بینید!؟ یه سری بچه های دیدبان که پشت سرهم نشستن...

https://s2.uupload.ir/files/%D8%A7%DB%8C%D9%86_%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%B1%D9%88_ay1j.jpg

این عکس رو می بینید!؟

یه سری بچه های دیدبان که پشت سرهم نشستن...

نکته جالب ماجرا اینجاست که به همین ترتیب زمانی به شهادت رسیدن...

کلا این عکس معروفه به #نردبان_شهادت.‌..

درود و عشق بر روان پاک شهدای وطن