(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم
(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

(یادامام وشهدا) زخم هایتان یادمان رفت و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

اگر می‌خواهید به من خدمتی کنید گهگاهی به یادم بیاورید که من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد، اهل قزوینم

http://uupload.ir/files/5ydv_%D8%A7%DA%AF%D8%B1_%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF.jpg

اگر می‌خواهید به من خدمتی کنید گهگاهی به یادم بیاورید که من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد، اهل قزوینم که قبلا دوره‌گردی می‌کردم و در آغاز نوجوانی قابلمه و بادیه‌فروش بودم و هر گاه دیدید که در من تغییراتی به وجود آمده و ممکن است خود را فراموش کرده باشم همان مشخصات را در کنار گوشم زمزمه کنید، این تذکر و یادآوری برای من از خیلی چیزها ارزنده‌تر است.

محمدعلی رجایی

ز۲۵ خرداد ماه، زادروز محمد علی رجایی دومین رییس‌جمهور ایران بود. او اساس و زیربنای دوره‌ی کوتاه ریاست جمهوری‌اش را حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم قرار داده بود.

روحش شاد و یادش جاودان

ما آمریکا را زیر پا می گذاریم،

ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، نمی گذاریم که دخالت در امور ما بکند، نمی گذاریم کسی دیگر هم دخالت بر ما بکند، بخواهند هم اگر چنانچه هجمه بکنند، ما نمی گذاریم اینها طیاره هایشان پیاده بشوند، چتر بازهایشان را بین_هوا از بین می بریم.

امام_خمینی

گلوبال_هاوک

صحیفه نور، جلد ١٧،صفحه ٢٣۴

صحیفه نور امام خمینی(ره)

Sahifeh_noor

ما باکی از این نداریم که شهادت نصیب عزیزان ما شده است.

http://uupload.ir/files/ste7_%D9%85%D8%A7_%D8%A8%D8%A7%DA%A9%DB%8C.jpg

ما باکی از این نداریم که شهادت نصیب عزیزان ما شده است. این یک شیوه ی مرضیه ای است که در شیعه امیرالمؤمنین از اول پیدایش اسلام تاکنون بوده است.

امام_خمینی

صحیفه نور، جلد ۵،صفحه ١٨۴

سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گرامی باد.

Sahifeh_noor

مثل_شهیدان

http://uupload.ir/files/19m3_%DB%8C%D8%A7_%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8_%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg

مثل_شهیدان

معلوم نیست اسم کانال چی بود؟

مدیر وادمینش کی بود!

چند تا عضو داشت؟

ولی آنچه که معلومه اینکه:

اونها کانال  وگروه خودرا تا آخرترک نکردند..!

شادی روح مطهرشان صلوات

به شهیدان تاسی نماییدوگروه رهروان شهیدان را حمایت کنید

شــوقـــِ پـــَــرواز:

http://uupload.ir/files/pz1x_%D8%B4%D9%80%D9%80%D9%88%D9%82%D9%80%D9%80%D9%80%D9%90.jpg

شــوقـــِ پـــَــرواز:

سی امین یادواره شهدای روستای گیل پرده سر سنگر و شهدای مدافع حرم

با سخنــــرانی :حجت الاسلام و المسلمین حسینی اراکـی

با نـــوای:حاج محسن کاشفــی

پنجشنبه ۳۰ خرداد، بهمراه نماز مغرب و عشاء

مسجد جامع صاحب الزمان عجل الله

ستاد برگزاری یادواره شهدا روستای گیل پرده سر.

[فطرس]