(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم
(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

(یادامام وشهدا) زخم هایتان یادمان رفت و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

این مردمی که شماها را روی مسند نشانده اند ملاحظه اینها را داشته باشید.

این مردمی که شماها را روی مسند نشانده اند ملاحظه اینها را داشته باشید.

امام خمینی (ره):

باید به حسب واقع،به حسب انصاف،به حسب وجدان،این مردمی که شماها را روی کار آورده اند،این مردم کوچه و محله را عرض می کنم زاغه هائی که شماها را روی مسند نشانده اند ملاحظه آنها را بکنید و این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید از آن روزی که این مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست.

امام_خمینی

صحیفه نور ، جلد ۱۴ ، صفحه ۲۴۶

مورخ: ۱۳۶۰/۰۳/۰۶

sahifeh_noor

شب که به خانه می روید حساب کنید کارتان برای خودتان بوده یا برای مردم !!

شب که به خانه می روید حساب کنید کارتان برای خودتان بوده یا برای مردم !!

اینها خیال نکنند که ما حکومت هستیم و ما رأس هستیم و ما وزیر هستیم و ما نخست وزیر هستیم و ما رئیس جمهور هستیم و ما باید هر کاری دلمان بخواهد بکنیم. نه، مملکت اسلامی است، نه طاغوتی. مملکت اسلامی را به طاغوت نکشید. من خوف این را دارم که خدای نخواسته اگر چنانچه این امور زیاد انباشته بشود، یک وقت همان مسائلی پیش بیاید که مردم با طاغوت عمل کردند. طاغوت برای خاطر اینکه پسر کی بود و نوه کی بود که نبود، برای اعمالش بود. اگر اعمال ما هم یک اعمال طاغوتی باشد، برای خود باشد، نه برای ملت، دعوا بکنیم سر خودمان، نه برای مصالح ملت،

این همان طاغوت است منتها به یک صورت دیگری درآمده اما طاغوت است، طاغوت هم مراتب دارد، یک طاغوت مثل رضاخان و محمدرضا خانمان و یک طاغوت هم مثل کارتر و امثال آنهاست، یک طاغوت هم مثل ماهاست. همه از جند ابلیس می شویم شما فکر این ملت، فکر این زاغه نشین ها، فکر این مردمی که همه چیزشان را دادند و شما را به مسند نشاندند، فکر آنها را بکنید. شب وقتی خلوت می کنید فکر بکنید که من امروز که کار کردم برای خودم کردم یا برای مردم ،امروز که صحبت می کنم برای خودم صحبت می کنم یا برای مصالح کشور.

امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی

صحیفه_امام

امام_خمینی

صحیفه نور؛جلد ۱۳؛صفحه ۷۵

بیانات امام خمینی(ره) در جمع اعضای هیأت دولت برادر محمد علی رجائی

مورخ : 1359/06/20

sahifeh_noor

 

با کمال دقت مواظب اعمال فتنه انگیزان باشید.

با کمال دقت مواظب اعمال فتنه انگیزان باشید.

ملت ایران در هر جا که هست، در هر شهری که هست، در هر ده و قریه ای که هست، با کمال دقت مواظب اعمال فتنه_انگیزان باشد. اینها در بین اقشار آمدند و می خواهند شما و ما را باز تحت فشار و اختناق قرار دهند. و ارباب های خود را بر ما مسلط کنند. ما همه مکلفیم به تکلیف الهی اسلامی که باهم این نهضت را حفظ کنیم. و دست آنهایی که می خواهند بین ما تفرقه بیندازند قطع کنیم.

امام_خمینی

صحیفه نور، جلد ۶ صفحه ۴٧

صحیفه نور امام خمینی (ره)

Sahifeh_noor

اللهم عجل لولیک الفرج

شهیدی که گوشت بدنش رو خوردند!

http://uupload.ir/files/6r2i_%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86_%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.jpg

شهیدی که گوشت بدنش رو خوردند!

شهید مظلوم

یادمان باشد شهدا چگونه رفتند تا ما الان در آسایش باشیم.

کسانی در این مملکت مسئولند که حتی حاظرنیستند نام کوچه‌ها بنام این جوانان مظلوم باشد. پشت به آرمانهای شهدا کرده‌اند.

اینبار باید گفت

ای شهدا! عده ای با اعمالشان بدجور شرمنده‌تان میشوند ولی حیف  دیوار حاشا بلند است.

شهید احمد_وکیلی

شهدا_شرمنده_ایم

ڪشکول_معنوی