(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم
(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

(یادامام وشهدا) زخم هایتان یادمان رفت و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

مظلوم‌ترین مادر #شهید

http://uupload.ir/files/ck3n_%D9%85%D8%B8%D9%84%D9%88%D9%85%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86.jpg

مظلوم‌ترین مادر #شهید

مادر شهید #یوسف_داورپناه (۱۸ ساله اهل سقّز)؛ که سازمان مجاهدین خلق(منافقین) پسرش را اسیر کردن، جلوی چشمان مادرش سرش را بریدند، شکمش را پاره پاره کردن، جگرش را درآوردن و با ساتور قطعه قطعه‌اش کردن...

مادر با بدنِ ارباً اربا فرزند، ۲۴ ساعت تنها می‌ماند و خود (مظلومانه)، فرزندش را خاکسپاری می‌کند!

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

Nirouhaye_mosallah313

حضور حاج_قاسم در خیابانهای شهر #حلب سوریه

http://uupload.ir/files/2x1r_%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%D8%AD%D8%A7%D8%AC.jpg

حضور حاج_قاسم در خیابانهای شهر #حلب سوریه

چهارمین ویژگی فرماندهی سردار سلیمانی، فرماندهی در صحنه نبرد و یا به عبارت دیگر فرماندهی از نزدیک است. سردار سلیمانی در سوریه مدام در صحنه‌های نبرد و درگیری حضور داشت. این حضور تنها مختص شرایط عادی نبود، بلکه در شرایط سخت حضور بیشتری در جبهه‌ها و خطوط مقدم داشت. در هیچ یک از ارتش‌های دنیا نداریم که بالاترین رده فرماندهی در جلوترین نقطه‌ نبرد آن هم در شرایط سخت حضور پیدا کند و نیروهای خودی را برای تسلط بر دشمن فرماندهی کند.

پنجمین ویژگی به‌کارگیری نیروهای متحد مقاومت بود. تمامی سلیقه‌ها، فرهنگ‌ها، ادبیات‌ها و حتی عقیده‌ها در بین نیروهای سردار سلیمانی حضور داشتند. در میان نیروهای تحت امر حاج قاسم شیعیان، اهل تسنن، مسیحیان و... حضور داشتند. او همه آن‌ها را در یک قالب و برای یک هدف مشترک سازماندهی می‌کرد، در شرایط سخت به صحنه می‌آورد و مدیریت می‌کرد.

[In reply to پایگاه بسیج فضای مجازی]

آیا امام(ره) با پایان جنگ و پذیرش قطعنامه موافق بودند؟

آیا امام(ره) با پایان جنگ و پذیرش قطعنامه موافق بودند؟

تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و #مصلحت_نظام و کشور و انقلاب را در اجرای آن می‌دیدم؛ ولی به واسطه حوادث و #عواملی که از ذکر آن فعلًا خودداری می‌کنم، و به امید خداوند در آینده روشن خواهد شد و با توجه به نظر تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی سطح بالای کشور، که من به تعهد و دلسوزی و صداقت آنان اعتماد دارم، با #قبول_قطعنامه و آتش بس #موافقت نمودم؛ و در مقطع کنونی آن را به مصلحت انقلاب و نظام می‌دانم.

خوشا به حال شما ملت! خوشا به حال شما زنان و مردان! خوشا به حال جانبازان و اسرا و مفقودین و خانواده‌های معظم شهدا! و بدا به حال من که هنوز مانده‌ام و #جام_زهرآلود قبول قطعنامه را سر کشیده‌ام، و در برابر عظمت و فداکاری این ملت بزرگ احساس شرمساری می‌کنم.

اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان_نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.

 ۲۹ تیر ۱۳۶۷

Sahifeh_noor