(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم
(یادامام وشهدا)  زخم هایتان یادمان رفت  و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

(یادامام وشهدا) زخم هایتان یادمان رفت و آرمان هایتان را قاب گرفتیم

صدای_معلمان سلام لطفا در خصوص حضور کادر اجرایی از اول آذر ماه در شهرهای با وضعیت قرمز شفاف سازی شود

صدای_معلمان

سلام

لطفا در خصوص حضور کادر اجرایی از اول آذر ماه در شهرهای با وضعیت قرمز  شفاف سازی شود در کانال ممنونم

با سلام

 علیرغم همه شعارهای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و حمایت از دانش آموزان استتنایی متاسفانه امسال تعدادی  دانش آموزان پسر هنرستانهای استثنایی را به بهانه افزایش سن از کلاس و مدرسه محروم کرده اند و به خدمت سربازی می‌فرستند در حالیکه باید یا معاف کامل شوند یا حداقل معافیت تحصیلی داشته باشند...

با سلام

چه جوری ریاست جمهور میگه حقوق معلمین چهار برابر کردیم یعنی معلمی که ۳ تومن میگرفته باید الان ۱۲ تومن حقوق بگیره من با ۲۹ سال خدمت ولیسانس  حقوقم تازه الان به ۷ تومن رسیده که بعد از جمع کسورات ببینید چقدر میشه؟

سلام، من با مدرک لیسانس و ۳سال سابقه، به عنوان نیروی آزاد اعتراض دارم

به دلیل شیوع ویروس کرونا، وضعیت پرداخت حقوق‌ها بدتر شده، حقوقم که در مدرسه غیردولتی مشغول به کار هستم ۲۰۰تومن هست و سر وقت هم نمی دهند ومدیر مدرسه می گوید قیمت بیمه ها زیاد است من نمیتوانم شمارا بیمه کنم و وقتی که اعتراض  می‌کنم  می گویند که اولیا هنوز شهریه‌های سال را تسویه نکرده‌اند و بودجه نداریم که حقوق شما را پرداخت کنیم.

درضمن من فرزند فرهنگی هستم چه شد استخدام فرزندان فرهنگی؟؟؟

با عرض سلام و خداقوت. عاجزانه تقاضا دارم یک فکر اساسی درخصوص حضور همه روزه معاون اجرایی در مدارس داشته باشید. وقتی میشود همه کارها را در منزل و به صورت سیستمی انجام داد چه لزومی برای حضور همه روزه معاون اجرایی در مدارس است؟؟؟ آیا معاون اجرایی زره حفاظتی ضد کرونا دارد؟؟؟

باسلام

چقدر خوب بود اگر دراین شرایط سخت کارى که معلمان یکسره باید مشغول آموزش مجازى ساختن  کلیپ وویدئو وحل تمرینات و بررسى  تکالیف دانش آموزان باشند. اداره آموزش وپرورش اینفدر اصرار به ارسال بخشنامه هاى بى حاصل  که فقط باعث اتلاف وقت معلمان میشود نداشتند نمونه اش طرح هاى اقدام پژوهى وجابر و .....

چرا فقط معلمین باید ملزم به اجراى بخشنامه هاى بی حاصل که بیشتر شبیه مشق. شب میماند باشند

سلام من یک نیروی خدماتی هستم با حقوق کم . با این همه تورم چیکارکنیم

  حقوق ما با کسورات ۲ میلیون میشه

 سلام خسته نباشید بازاین آزمون رتبه بندی چه سنگی که پیش پای معلمان انداختید هر دم ازاین باغ بری میرسد

در مورد وضعیت ناجور شاد هرچی بگیم کم گفتیم.

آخه چرا تلگرام قفل نمیکنه؟

چرا تلگرام هنگ نمیکنه؟

چرا واتساپ اینقدر سریعه؟

و چرا شاد ما ناشاده؟

در حالی که از سرور داخلی از اینترنت داخلی و از منابع داخلی استفاده می کنند؟

با سلام. در باره ی این کمک هزینه مهد که قریب به سه سال است فقط فرم پر کردیم و دریغ از یک ریال کمک هزینه که به حساب همکاران خانم بریزن. لطفا پیگیری بفرمایید.

با سلام

طرح رفع محدودیت اعمال مدرک فرهنگیان تا کی قراره بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل بشه

چرا یک تصمیم درست در این زمینه گرفته نمیشه ؟

چرا دولت به طور شفاف بار مالی این طرح رو تامین نمیکنه ؟

فرهنگیان تا کی باید شاهد این تبعیض ها باشند.

سلام در مدارس غیر انتفاعی بعضی همکاران از ۲۰گیگ اینتر نت رایگان استفاده میکنند ولی در همون مدرسه بعضی از همکاران بهشون تعلق نگرفته میشه راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر چراکمک هزینه ازدواج سال ۹۶ رو پرداخت نکردن ولی سال ۹۸ رو پرداخت کردن

طفلک بچه های ما که سال ۹۶ ازدواج کردن

سلام. من از سال ۹۴ تا به امروز معاون دبستان غیر دولتی هستم که به دلیل نیروی آزاد بودن،  وظایف معاون آموزشی ، پرورشی ، اجرایی و فناوری را بر عهده دارم .این روزها اخبار استخدام نیروهای آزاد آموزش پرورش به گوش می رسد. گویا به گوش وزیر هم رسیده. ولی متاسفانه هیچ اسمی از نیروهای دبستان های غیردولتی که هم گزینش می شوند و هم تابع مقررات و بخشنامه ها و دستورالعمل های آموزش پرورش هستند و هم عملکرد درخشانی در قبولی دانش آموزان در آزمون های مدارس استعدادهای درخشان داشتند ، برده نمی شود. لطفا رسیدگی شود.

لطفا بگید شاد مشکل داره و نمی‌تونیم چیزی ارسال کنیم الآنم مجبوریم داخل تلگرام گروه بزنیم امروز با هزاران بدبختی دو تا پیام ارسال کردم لطفاً رسیدگی کنید

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.